Wiele osób automatycznie myśli o spamie, gdy słyszą o e-mail marketingu i nie są na to otwarci.
Dlatego musisz wymyślić kampanię e-mail marketingową, która zmusi ich do spojrzenia na Twoją wiadomość, jednocześnie działając zgodnie z nią. Przeczytaj poniższy artykuł, aby poznać metody, z których możesz skorzystać od razu.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Przetestuj różne formaty wiadomości e-mail. Najpilniejsze informacje i najnowsze oferty powinny z reguły pojawiać się w górnej części wiadomości. Jednak ważne jest, aby wypróbować nasze różne style, aby zobaczyć, które typy mają najlepszą reakcję. Po znalezieniu odpowiedniego formatu zaimplementuj go we wszystkich swoich e-mailach. Dzięki temu Twoi konsumenci zorientują się, czego mogą od Ciebie oczekiwać, a także dowiesz się, gdzie mogliby o Tobie przeczytać.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów. Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link.
Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Upewnij się, że pracujesz z czystej listy.
Dzięki temu czas, który spędzasz skierowany do docelowych klientów. Dotarcie do niewłaściwych klientów nie pomoże, a czysta lista może znacznie szybciej dotrzeć do większej liczby właściwych klientów. Uporządkuj swoją listę i docieraj do właściwych klientów!Dołącz w każdym e-mailu wezwania do działania. Powinieneś wyjaśnić odbiorcy e-maili, co należy zrobić. Jeśli masz linki, uczyń je oczywistymi i dołącz instrukcje, jak należy ich używać. Możesz powtórzyć te części zarówno w dolnej, jak i górnej części wiadomości.Adresy e-mail na Twojej liście muszą zostać sprawdzone pod kątem ważności. Znalezienie prawidłowego adresu e-mail i ponowne wysłanie e-maili byłoby stratą czasu. Możesz lepiej spędzić swój cenny czas!Twój e-mail marketingowy nie musi być tylko czarno-biały. Powinno pojawić się Twoje logo, a jakiś schemat kolorów powinien być również częścią Twojej kampanii. Jednak bardzo ważne jest, aby kolorystyka była konkretna i spójna, aby była skuteczna w Twojej kampanii.Ważne jest, aby zastanowić się, kim są Twoi odbiorcy, biorąc informacje, które tu znalazłeś, i przekładając je na udaną kampanię. Co takiego będą chcieli zobaczyć? Albo co będą chcieli czytać. Jak możesz przekształcić te pomysły w rzeczy, które przyniosą ci również korzyści finansowe? Znajdź odpowiedzi w powyższych informacjach, a następnie przygotuj się na sukces swojej kampanii marketingowej!