Jeśli kiedykolwiek chciałeś uzyskać więcej informacji o marketingu mobilnym, musisz przerwać to, co robisz i przeczytać ten artykuł.
Tutaj otrzymasz fachową poradę, napisaną w profesjonalny sposób, która z nawiązką dostarczy Ci wystarczającej wiedzy na ten temat.Oferuj specjalne rabaty lub wartość dla klientów marketingu mobilnego. Ponieważ mobilni obserwatorzy zwykle wymagają od klientów, aby zdecydowali się na otrzymywanie informacji, warto się zarejestrować. Oferując większe rabaty lub lepsze oferty niż te dostępne w Twojej witrynie internetowej lub w marketingu drukowanym, możesz zwiększyć liczbę klientów zarejestrowanych w Twoim programie mobilnym.Spraw, aby Twoje wiadomości były zabawne. Pamiętaj, że telefon komórkowy może służyć również jako źródło rozrywki. Spraw, aby Twoje wiadomości były interesujące i ekscytujące, jednocześnie dostarczając subskrybentowi znaczące informacje lub rozrywkę. Kiedy subskrybenci coś robią lub po prostu na coś czekają, będą postrzegać telefon komórkowy jako ekscytującą lub przyjemną rozrywkę.Niech Twój marketing mobilny będzie prosty. Ważne jest, aby liczbę wymaganych kliknięć ograniczyć do minimum, aby zwiększyć odzew na swoje wysiłki. Ponieważ korzystanie z klawiatury mobilnej jest frustrujące, jeśli wymaga nadmiernego pisania, nie wymagaj podawania zbyt wielu informacji. Zadawaj tylko te pytania, które są absolutnie potrzebne, i kieruj się w jasny sposób.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR. Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Nigdy nie kopiuj strategii mobilnej innej osoby.
Tylko dlatego, że mogą sobie dobrze radzić, nie oznacza to, że jest to właściwa metoda dla Ciebie.
Klienci lubią innowacje, a jeśli wysyłasz wiadomości lub style podobne do swoich konkurentów, mogą nie być zainteresowani wprowadzaniem w tobie zmian.Jeśli naprawdę chcesz zwiększyć sprzedaż dzięki marketingowi mobilnemu, ciężko pracuj, aby odwiedzanie Twojej witryny było przyjemnym doświadczeniem dla ludzi. Ponieważ większość użytkowników mobilnych to użytkownicy w ruchu, są oni bardziej skłonni do szybkiego przeglądania wielu witryn niż użytkownicy komputerów PC. Daj im powód do pozostania w pobliżu.Nawet jeśli ktoś zasubskrybuje Twoje wiadomości, może nadal chcieć zrezygnować z subskrypcji z jakiegokolwiek powodu, więc ułatw mu to. W każdej wiadomości wysyłanej za pośrednictwem marketingu mobilnego upewnij się, że zawierasz link do anulowania subskrypcji, aby ludzie mogli zrezygnować, jeśli zechcą.Zawsze masz możliwość udostępniania aplikacji swoim klientom, ale czy wiesz, że większość z nich możesz stworzyć samodzielnie? Możesz oferować aplikacje specyficzne dla Twojej firmy, aby lepiej promować swoją firmę za pomocą marketingu mobilnego. Będziesz miał szeroki wachlarz opcji do wyboru.Kiedy prowadzisz marketing w sieci komórkowej, musisz zachować bardzo krótkie i rzeczowe wiadomości. Ludzie korzystają ze swoich telefonów, ponieważ nie mają czasu na siedzenie przed komputerem i relaks. Tak wielu ludzi się spieszy i jest w ciągłym ruchu, a Ty chcesz pokazać swoim klientom, że to rozumiesz i nie będziesz dla nich ciężarem.Mamy nadzieję, że po przeczytaniu tych wskazówek nauczyłeś się czegoś nowego o marketingu mobilnym. To tylko jeden artykuł, a jest ich więcej. Jest wiele rzeczy, które towarzyszą tego rodzaju marketingowi i musisz wyjaśnić wszelkie pytania, zanim spróbujesz użyć go w swojej własnej firmie.